Postanite jedna od ključnih radnica svog (budućeg) poslodavca kroz kurs osnove računovodstva i radno-pravnih odnosa. Steknite kompetencije poslovne sekretarke koja zna odgovoriti na kompleksne radne zadatke unutar dinamičnog i izazovnog poslovnog okruženja.
SADRŽAJ I KONCEPT KURSA
Kurs obuhvata sljedeće oblasti:
Upoznavanje osnova računovodstva i relevantnih zakonskih odredbi
Ovaj modul će vas upoznati sa osnovnim principima računovodstva i ključnim zakonskim regulativama koje se odnose na ovu oblast. Naučite kako pravilno voditi evidenciju i ispunjavati zakonske obaveze.
Poslovne knjige, računovodstvena dokumentacija i arhiviranje – Saznajte kako voditi poslovne knjige, organizovati računovodstvenu dokumentaciju i pravilno arhivirati podatke za buduću upotrebu.
Obračuni i plaćanja -ovladavanje obračunom plata, poreza i drugih obaveza. Upoznajte se sa svim aspektima obrade plaćanja i kako pravilno upravljati finansijskim transakcijama.
Radnopravni odnosi – Razumijevanje radnopravnih odnosa i regulativa koje utiču na računovodstvo i finansijsku administraciju. Upoznajte se sa osnovama zakonskih propisa o radu i njihovim implikacijama na računovodstvene poslove.
NAČIN REALIZACIJE KURSA
Termini: 3. septembar, utorak – 3 časa (16.30 – 19.00h); 5. septembar, četvrtak – 3 časa (16.30 – 19.00h); 7. septembar, subota – 2 časa (vrijeme u dogovoru sa polaznicama); 10. septembar, utorak – 3 časa (16.30 – 19.00h); 12. septembar, četvrtak – 3 časa 16.30 – 19.00h); 14. septembar, subota – 2 časa (vrijeme u dogovoru sa polaznicama); 17. septembar, utorak – 3 časa (16.30 – 19.00h); 19. septembar, četvrtak – 3 časa (16.30 – 19.00h); 21. septembar, subota – 2 časa (vrijeme u dogovoru sa polaznicama); 24. septembar, utorak – 3 časa (16.30 – 19.00h); 26. septembar, četvrtak – 3 časa (16.30 – 19.00); 28. septembar, subota – vrijeme u dogovoru sa grupom.
Moguće su minorne izmjene rasporeda u dogovoru sa predavačicom i polaznicama.
Početak kursa: 03. septembar.
Kurs je BESPLATAN i namijenjen je novim i budućim preduzetnicama, odnosno nezaposlenim ženama koje imaju ideju za osnivanje biznisa ili ženama koje su tek osnovale biznis i potrebna im je nadogradnja iz domena poslovne administracije. Znanje činimo dostupnim svima.
Po završetku kursa polaznice koje uspješno polože ispite dobit će certifikat kojim se potvrđuju stečene kompetencije.
NAČIN PRIJAVE
NAČIN PRIJAVE: prijaviti se možete isključivo putem PRIJAVNOG FORMULARA do 30.08.2024. do 12.00 sati. Broj polaznica je ograničen. Za sva pitanja i dodatna pojašnjenja obratite se na e-mail: info@tuzla.nahla.ba, ili na broj telefona 035/205-699 svakim danom osim nedjelje od 12.00 do 20.00 h.
EC “Nahla” Tuzla organizuje ovaj kurs u okviru projekata “Engage. Inspire. Empower – Women in Business” koji podržava Vlada Švicarske i uz podršku Grada Tuzla kroz realizaciju projekta “PREDUZETNA – jačanje preduzetničkih kapaciteta žena i podržavajućeg okruženja”.