Jedini savjet za digitalni marketing potreban vlasnicima biznisa

Jedini savjet za digitalni marketing potreban poduzetnicima/ama je – autsorsajte!

Poduzetnici i poduzetnice malih i srednjih biznisa najčešće sve rade sami. Od proizvodnje, pregovora za sirovine, prodaje, marketinga. Najveći dio njih kaže da je upravo marketing nešto što im oduzima najviše vremena i energije, koju bi rado preusmjerili na ono što najbolje rade i zbog čega su i pokrenuli biznis. Stoga, preporuka je da određeni dio sredstava upravo preusmjere na angažiranje profesionalca u oblasti digitalnog marketinga. Šta su stvarno benefiti tzv. outsourcinga – angažiranja vanjskih saradnika za potrebe digitalnog marketinga? Hajde da vidimo!

Uočili smo pet benefita koje vam donosi outsourcing:

1. Ušteda resursa. Zvuči manje vjerovatno, ali vjerujte nam na riječ. Vrijeme koje trošite na marketing, onako amaterski, bez stvarnog znanja koja je svrha onoga što radite, možete utrošiti pametnije. Troškovi će biti niži, ukoliko autsorsamo stručnjake za digitalne i/ili društvene mreže umjesto da angažujemo na puno radno vrijeme digitalnog menadžera. Uštede možemo preusmjeriti na neke druge, značajnije stvari. Ovakav angažman se najčešće može riješiti ugovorom o djelu.

2. Vrijeme je da radimo ono u čemu smo najbolji. Ukoliko autsorsamo digitalne stručnjake, menadžeru kompanije/organizacije ostaje više vremena da se usredotoči na ono što je važno za organizaciju. I priznajte – ni sami niste sigurni šta zaista radite kad „boostate“ postove za određeni iznos, niti vam to uvijek konvertuje prihod. Iskomunicirajte potrebe sa stručnjakom i prepustite kreiranje kampanje njemu/njoj.

3. Stručni tim može izraditi prilagođene marketinške kampanje za vaše preduzeće/organizaciju shodno ponudi preduzeća/organizacije i korisničkoj bazi. Marketinški stručnjaci znaju kako da angažuju kupce. Znaju kako ponuditi digitalno rješenje koje će istaći preduzeće/organizaciju iznad konkurencije.

4. Rast. Menadžeri mogu da se fokusiraju na razvoj svog poslovanja bez stresa oko marketinških aktivnosti. Baza kupaca kontinuirano raste, a digitalni stručnjaci omogućavaju povećanje dobiti uz prave kampanje. Bit će dovoljno da shareujete sadržaj na privatni profil.

5. Rezultati. Digitalni stručnjaci koje ste autsorsali pružaju uvid zasnovan na podacima i marketinške metrike koje donose vrlo važne rezultate. Možemo vidjeti na kojim poljima marketinške kampanje najbolje djeluju, a na kojima manje pa se onda rade određene korekcije, kako bi se dobili željeni rezultati.

Upravo u narednom periodu Nahla organizuje upis na obuku za community menadžericu, odnosno upravljanje sadržajem na društvenim mrežama.

Zašto karijeru usmjeriti u pravcu community menadžerice? To znači da ćete moći raditi za nekog ili, pak, za sebe, tako što ćete imati agenciju koja će pružati usluge vođenja digitalnih i/ili društvenih mreža. Razvijat ćete svoj posao tako što će startupi, mala, srednja ili velika preduzeća unajmljivati vaše usluge.

Više o obuci imate ako kliknete OVDJE.