Riječi i komunikacija u širem kontekstu imaju stvaralački, formativni učinak i osnova su za karakter odnosa sa sobom i drugima. Komunikacijom kreiramo klimu u poslovnom okruženju koja će biti ugodna i poticajna. Ili neće. Ovisi šta želimo i znamo li komunicirati. Učenje komunikacije ima smisla jer znati govoriti nije isto što i znati komunicirati.
Teme unutar edukacije: • Jasnoća, preciznost i sažetost kao osnova efikasne poslovne komunikacije. • Autentično izražavanje – reći što stvarno želim i što mi je važno. • Kako uputiti molbu/zahtjev na jasan način. • Asertivnost i postavljanje granica.
Nakon edukacije učesnice će: • Jasno izraziti svoje potrebe na adekvatan način. • Znati uputiti jasnu molbu ili zahtjev. • Prepoznati i iskazati granice i “ne” na nenasilan način.
Primjenjuje se metod iskustvenog učenja, što znači da se uči na temelju isksustva u radionicama i kroz evaluaciju sadržaja i iskustva. Učesnici su aktivni jer se učenje odvija kroz interakciju, simulacije situacija, igre uloga i metode praktičnog rada.
O predavačici
Ivana Pejić, profesorica i certificirana trenerica za nenasilnu komunikaciju u Internacionalnom Centru za nenasilnu komunikaciju CNVC, već niz godina vođenjem treninga i facilitiranjem grupa nastoji osnažiti druge da model nenasilne komunikacije koriste u svrhu ostvarenja vlastite dobrobiti, unaprijeđivanja interpersonalnih odnosa, te u svrhu razvoja organizacija. Ima bogato iskustvo u podržavanju grupa i radnih timova da osvijeste vlastite i zajedničke potrebe i osnaže se za kreiranje daljih aktivnosti kojima će unaprijediti vlastiti život i način ostvarivanja interakcije s drugima.
Vodi Centar za edukacije i individualna savjetovanja „Philia” u Tuzli.
Detalji seminara i način prijave
TERMIN SEMINARA: 30. septembar 2023. godine od 10.00 h do 16.00 h.
Seminar je BESPLATAN i namijenjen je nezaposlenim ženama.
Prijaviti se možete isključivo putem online formulara NA OVOM LINKU do 28.09.2023. godine do 12 h.