Konflikti su svakodnevna pojava koja svakodnevno utiče na raspoloženje i međuljudske odnose. Postoji niz faktora koji utiču na konflikt i dug je popis svega što može uzrokovati konflikte i taj popis nažalost ne možete ukloniti, ali ga možete skratiti na način da uradite što je u vašoj moći djelovanja da prevenirate konflikte. Predlažemo da s nama učite komunikacijske vještine koje će vam omogućiti vještinu jasnog i preciznog izražavanja u poslovnom okruženju što će otkloniti nesporazume u načinu na koji se izražavate i slušate druge.
Teme unutar edukacije:
Šta dovodi do nesporazuma
Koje su posljedice nesporazuma
4 uporišta jasne poruke koju šaljemo kad govorimo
4 uporišta pravilnog tumačenja poruke koju primamo
Kako prevenirati konflikt nastao nesporazumom
Ishodi:
Poboljšana komunikacijska vještina za jasno izražavanje
Poboljšana vještina slušanja
Primjenjuje se metod iskustvenog učenja, što znači da se uči na temelju iskustva u radionicama i kroz evaluaciju sadržaja i iskustva.
O predavačici
Ivana Pejić, certificirana CNVC trenerica za komunikaciju u Internacionalnom centru za nenasilnu komunikaciju s desetogodišnjim iskustvom rada kao trenerica i facilitatorica u podržavanju timova i kolektiva u izgradnji kohezije, preveniranju i upravljanju konfliktima i medijaciji. Akreditovani je coach/mentor EIA EMCC Glaobal, trener i mentor za trenere komunikacije u CNVC, predsjednica Centra za nenasilnu komunikaciju Hrvatska, član Mreže za nenasilnu komunikaciju BIH, te konsultantica u Edukacijskom centru SYS Company. Vodi Centar za komunikaciju i upravljanje odnosima Philia u Tuzli.
Detalji radionice i način prijave
TERMIN SEMINARA: 16. maj 2024. godine od 17.00 h do 19.30 h.
CIJENA: 35,00 KM
Prijaviti se možete isključivo putem online formulara NA OVOM LINKU do 09.05.2024. godine ili do popune mjesta.