Obuka za upravljanje sadržajem na društvenim mrežama – ONLINE NASTAVA
U samom vrhu najtraženijih poslova kako u svijetu, tako i kod nas, neizostavno su poslovi kreiranja digitalnog sadržaja. Ubrzano digitaliziranje poslovanja tokom pandemije je potaklo zahtjeve tržišta za ovim zanimanjima.
Obučite se za jedno od najaktuelnijih zanimanja, nastalo uporedo sa sveprisutnom digitalizacijom i učestvujte u razvoju i menadžmentu brenda kroz kvalitetno plasirani sadržaj.
Community menadžerica upravlja sadržajem na različitim društvenim mrežama i servisima koje povezuje neki zajednički interes, odnosno klijent. U konstantnoj je komunikaciji s klijentom i upoznata je s njegovom domenom poslovanja, tržištem, trendovima, konkurencijom. Prati ponašanje i navike korisnika/ca i metriku društvenih mreža. Vješto barata riječima, a po potrebi zna kreirati i vizuale.
SADRŽAJ I KONCEPT OBUKE
Obuka za community menadžericu obuhvatit će 120 časova iz sljedećih oblasti:
1. Uvod u kreativno pisanje; 2. Osnove dizajna, fotografije i videografije ; 3. Poslovna psihologija; 4. Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu; 5. Rad na finalnom praktičnom zadatku.
Iskustva naših polaznica
“U periodu upisa na Obuku za community menadžericu u Nahli u Tuzli bila sam još uvijek studentica. Vidjela sam ovu priliku kao jedan od narednih koraka koje pravim do zaposlenja nakon završetka studija. Na obuci sam naučila kakvu poruku sutra ja, kao community menadžerica, šaljem i kako se ona može shvatiti u javnosti. Nakon obuke i mentorskog procesa nastavila sam tražiti nove prilike. Dobila sam posao u jednoj od vodećih kompanija mesne industrije u BiH – Menprom d.o.o. Kao najveći benefit procesa koji sam prošla istakla bih praksu i učenje o pristupu radu, jer ponekad nije dovoljno samo ponuditi određene vještine. Smatram da uvijek treba raditi na unapređenju komunikacije, jer je otvorena i iskrena komunikacija ključ dobre saradnje.”
Azra Kuralić, community menadžerica
UVJETI I NAČIN REALIZACIJE OBUKE
TRAJANJE OBUKE: Obuka će se realizirati od 04. marta 2024. do 14. juna 2024. Nastava će se odvijati ONLINE (putem Zoom platforme).
TERMINI: Nastava će se održavati tri puta sedmično; ponedjeljkom, srijedom i petkom od 17.00 h do 20.00 h sa dvije uključene pauze od 15 minuta. Moguće su nadoknade subotom ili drugim danom u sedmici, u dogovoru sa polaznicama.
CIJENA: 4̶5̶0̶ 225,00 KM. Mjesta na obuci se osiguravaju po redoslijedu uplate.
Polaznicama koje uspješno završe obuku izdat će se certifikat.
NAČIN PRIJAVE
NAČIN PRIJAVE: prijaviti se možete isključivo putem prijavnog formulara OVDJE do 29.02.2024. do 12.00 sati. Broj mjesta na obuci je ograničen i osiguravaju se redoslijedom uplate.
PREDAVAČI/CE
Tahir Žustra je diplomirani novinar. Na lokalnim tuzlanskim televizijama RTV7 i RTV Slon prolazi sve segmente proizvodnje programa – kao voditelj zabavnih i revijalnih emisija, a potom i kao novinar i prezenter Vijesti i Dnevnika. U dugogodišnjem iskustvu rada u medijima, bio je i dopisnik BH radija 1. Svoju karijeru bogatio je, a vještine usavršavao i u redakciji Radija Slobodna Evropa u Sarajevu, te kroz internship program CNN-ovog licenciranog partnera za Adria područje – TV N1. U međuvremenu, završava i NATO obuku za izvještavanje u kriznim situacijama. Danas je novinar i reporter nacionalne televizije Nova BH. Paralelno radi i na polju odnosa s javnostima, te kao edukator iz oblasti komunikacija i javnog nastupa.
Nađa Firdus Kreso je MA psihologije, porodična i sistemska psihoterapeutkinja, zaposlena kao Talent Development Specialist. Kroz svoju karijeru posvetila se razvoju talenata u sektoru ljudskih resursa. Posjeduje dugogodišnje iskustvo rada u velikim IT kompanijama, te je aktivno angažovana u psihoterapijskom radu sa individualnim i grupnim pristupom.
Azra Delmanović Avdić je asistentica na Univerzitetu u Tuzli na predmetnoj oblasti komunikologija. Takođe kao reporterka u dopisništvu Tuzla učestvuje u kreiranju sadržaja za informativni program Federalne televizije. Kao saradnica za komunikaciju u Fondaciji tuzlanske zajednice radila je na poslovima komunikacija sa medijima, održavanje web stranica, ažuriranju društvenih mreža u cilju bolje vidljivosti organizacije. Takođe, kao saradnica za komunikaciju i PR je radila za FK Sloboda a posjeduje i iskustvo u kreiranju kampanja za širu javnost.
Ermin Selimović je fotograf, grafički i web dizajner, programer sa dugogodišnjim iskustvom za velike regionalne i svjetske kompanije. Dugi niz godina uspješno se bavi digitalnim marketingom za domaće brendove.